| Več
Bled bo prihodnji teden gostil dve pomembni mednarodni turistični srečanji

Slovenija bo v začetku prihodnjega tedna gostiteljica dveh pomembnih mednarodnih turističnih dogodkov, to sta Panel o turizmu v okviru Strateškega foruma Bled in 2. zasedanje vrha turizma držav Srednje in Vzhodne Evrope s Kitajsko. Obeh dogodkov se bodo udeležili ministri pristojni za turizem iz 15 držav srednje in vzhodne Evrope ter visoki predstavnike Kitajske nacionalne turistične administracije (CNTA). Z CNTA se bodo v ponedeljek srečali tudi visoki predstavniki slovenske vlade.

Slovenija doslej še ni gostila dogodka, na katerem bi se zbrali ministri pristojni za turizem 15 držav, predstavniki nacionalnih turističnih organizacij teh držav in visoki predstavniki CNTA. Za gostiteljico tega dogodka se je odločila zaradi vedno bolj pomembnega kitajskega trga v globalnem turizmu in navezovanja mednarodnih partnerstev za uspešen nastop na oddaljenih trgih.

Slovenija si je ob tej priložnosti zadala strateški cilj, zgraditi most za bolj uspešno izmenjavo gospodarskih in turističnih tokov med Evropo in Azijo.Tema panela o turizmu bo “Nova partnerstva za močno turistično gospodarstvo«. Na izziv, kako utrditi globalna, regionalna in lokalna strateška partnerstva, bodo poskušali odgovoriti predstavniki svetovne gospodarske diplomacije in turistične stroke, ki bodo prihodnji torek in sredo sedli za okroglo mizo in pred turistično gospodarsko javnost. Med aktivnimi udeleženci bodo prisotni ministri, pristojni za gospodarstvo in turizem držav Centralne in Vzhodne Evrope, predsedniki in visoki predstavniki najpomembnejših svetovnih turističnih institucij UNWTO, OECD, Evropske Komisije, PATE, Kitajske nacionalne turistične administracije in nekaterih drugih.

Izhodišče pogovor bo, da nacionalna partnerstva v današnjem konkurenčnem okolju niso dovolj in da je potrebna mednarodna in globalna mreža partnerjev. Evropske države med drugim sodelujejo v okviru makro-regionalnega povezovanja. Slovenija je edina država EU, ki sodeluje v treh makro-regionalnih strategijah kot celotna država, to je v podonavski, jadransko-jonski in alpski, ki pa šele nastaja.

Turizem že leta stavi na partnerstva.Partnerstvo za trajnostni razvoj slovenskega turizma je pomenljiv naslov Strategije razvoja slovenskega turizma 2012-2016. Partnersko trženje za doseganje sinergijskih učinkov je opredeljeno kot eden izmed petih ukrepov za učinkovito trženje Slovenije kot turistične destinacije. Partnerji so vsi subjekti iz zasebnega, javnega in civilnega področja turizma. Slovenija je že vključena v številne mreže in sklepa partnerstva na najrazličnejših področjih turizma, obenem pa se vključuje v nove iniciative in jih tudi sama podaja.

Nov korak partnerstev na področju turizma predstavlja platforma, ki jo skupaj ustvarjata Centralna in Vzhodna Evropa ter najvišji predstavniki Kitajske nacionalne turistične administracije, tako imenovana platforma 16+1. Njen cilj je usklajevanje vizumskega režima in letalskih povezav, kot tudi soočanje z medkulturnimi razlikami in skupno, bolj učinkovito nastopanje na prekomorskih trgih.

Postojnska jama, največja slovenska znamenitost, 24 kilometrov rovov, galerij, veličastnih dvoran in igrivih skulptur, je edina jama z dvotirno železnico na svetu, kjer lahko doživite vznemirljivo vožnjo z vlakcem skozi osupljivo lepo podzemno krajino... več

Družba BTC je z dolgoročno vizijo v nekdanjem ljubljanskem ruralnem mestnem območju zgradila mesto v mestu - BTC CITY, v katerem... več

Odkrivajte Evropo z nami! Spoznajte vznemirljive ulice in utrip velemest, doživite prostrane širjave, čarovnije narave in skrivnostne trdnjave... več