| Več
87 odstotkov turistov mlajših od 34 let prek Facebooka izbira počitniške cilje

Raziskava Turistični in potovalni digitalni indeks 2012, ki jo je izvedel inštitut Text100 Global Communications v 13 državah. proučuje vpliv socialnih omrežij in mobilne tehnologije na turistično povpraševanje. Medtem, ko sodoben turist odločitve glede potovanj in počitnic vedno bolj sprejema s pomočjo digitalnih orodij - socialnih omrežij, mobilnih naprav in popotniških blogov, ostajajo osnovne zahteve glede turističnih storitev nespremenjene - ustrezna protivrednost za ceno, kakovost, avtentičnost in doživetja. Facebook, Twitter in druga socialna omrežja uporabljajo turisti zlasti kot navdih za potovanja, med potovanji ali počitnicami pa 68 odstotkov vprašanih uporablja mobilne naprave predvsem zato, da ostajajo v stiku z družino ali prijatelji, medtem ko jih le 43 odstotkov z njimi fotografira , 20 odstotkov pa preko njih prebira novice na spletu. Na splošno na počitniške odločitve še vedno najbolj vplivajo priporočila prijateljev ali družine, vendar je vedno bolj pomemben tudi internet, zlasti strani, ki objavljajo mnenja uporabnikov. Večina uporabnikov turistične aplikacije naloži pred potovanjem, najpogosteje so to zemljevidi. Skoraj polovica anketirancev bi socialna omrežja obiskala še pogosteje, če bi imeli dostop do zastonj brezžičnega interneta.

Postojnska jama, največja slovenska znamenitost, 24 kilometrov rovov, galerij, veličastnih dvoran in igrivih skulptur, je edina jama z dvotirno železnico na svetu, kjer lahko doživite vznemirljivo vožnjo z vlakcem skozi osupljivo lepo podzemno krajino... več

Družba BTC je z dolgoročno vizijo v nekdanjem ljubljanskem ruralnem mestnem območju zgradila mesto v mestu - BTC CITY, v katerem... več

Odkrivajte Evropo z nami! Spoznajte vznemirljive ulice in utrip velemest, doživite prostrane širjave, čarovnije narave in skrivnostne trdnjave... več