| Več
Milijon obiskovalcev slovenskega paviljona na Expo Milano 2015

Milijonti obiskovalec slovenskega paviljona na Expu 2015, foto: STO

Slovenski paviljon na svetovni razstavi Expo 2015 v Milanu je včeraj obiskal milijonti obiskovalec Marco Rota iz Milana. Predstavniki paviljona so ga obdarili z bogatim tedenskim obiskom Slovenije. Slovenski paviljon po zadnjih podatkih dnevno obišče 7.100 obiskovalcev, večina je Italijanov (80 odstotkov), sledijo pa Francozi. Za vstop v slovenski paviljon se, podobno kot v drugih paviljonih, čaka in sicer eno uro.

Rezultati raziskave podjetja Mediana med naključnimi 326 obiskovalci paviljona kažejo, da bi skoraj 95 odstotkov anketiranih priporočilo obisk slovenskega paviljona sorodnikom in prijateljem, zaradi obiska paviljona pa si skoraj 86 odstotkov obiskovalcev želi videti Slovenijo. Obiskovalci so predvsem pohvalili arhitekturo in obliko paviljona ter izpostavili izjemno prijaznost in pristop slovenskega osebja v paviljonu. Slovenski paviljon so ocenili za boljšega od ostalih paviljonov na Expu zaradi interaktivnosti predstavljenih vsebin, kot je možnost hoje po piranski soli, vohanje devetih vrst medu, vrtenje vetrnic s pihanjem in multimedijska virtualna 3D očala.

Večanje prepoznavnosti državne znamke I feel Slovenia je eden izmed ciljev nastopa Slovenije na svetovni razstavi in presega pričakovanja. Obiskovalcem slovenskega paviljona delijo zelene samolepilne srčke z napisom I Feel Slovenia, ki so nato vidni po celotnem razstavišču in celo v središču Milana. Glede na odzive tujih obiskovalcev je slovenska nacionalna znamka odlično orodje za krepitev prepoznavnosti in ugleda Slovenije.

V predstavitev Slovenije na Expo se jevključilo 1011 podjetij. V slovenskem paviljonu je vseh šest mesecev svetovne razstave deloval tudi Poslovni center, ki je bil v pomoč slovenskim podjetjem pri organizaciji promocijskih dogodkov ter navezavi poslovnih stikov:

Gorazd Skrt, vodja predstavništva Slovenske turistične organizacije v Milanu, je dejal, da so letošnji statistični podatki prihoda italijanskih gostov v Slovenijo impresivni in vsaj deloma že posledica predstavitve na Expu. Še boljše rezultate pa je mogoče pričakovati v prihodnje, ko se bodo pokazali učinki promocije Slovenije tako v okviru svetovne razstave kot tudi velike oglaševalske akcije v severni Italiji v prvi polovici letošnjega leta.

Postojnska jama, največja slovenska znamenitost, 24 kilometrov rovov, galerij, veličastnih dvoran in igrivih skulptur, je edina jama z dvotirno železnico na svetu, kjer lahko doživite vznemirljivo vožnjo z vlakcem skozi osupljivo lepo podzemno krajino... več

Družba BTC je z dolgoročno vizijo v nekdanjem ljubljanskem ruralnem mestnem območju zgradila mesto v mestu - BTC CITY, v katerem... več

Odkrivajte Evropo z nami! Spoznajte vznemirljive ulice in utrip velemest, doživite prostrane širjave, čarovnije narave in skrivnostne trdnjave... več