| Več
Turizem Ljubljana je dobitnih letošnjega Kristalnega Triglava

V dobrem desetletju delovanja je Turizem Ljubljana odigral pomembno vlogo v povezovanju nosilcev turistične in s turizmom povezane ponudbe slovenske prestolnice na osnovi več strateških razvojnih dokumentov. Z odlično načrtovanimi in sistematično izpeljanimi aktivnostmi je omogočil uresničitev razvojnih in trženjskih potencialov Ljubljane in njenega zelenega zaledja, v zadnjih letih tudi s pridobivanjem evropskih sredstev za različne projekte tako za Ljubljano kot tudi za Osrednjeslovensko regijo. Turizem Ljubljana je zdaj tudi nosilec aktivnosti regionalne destinacijske organizacije Ljubljana-Osrednja Slovenija, ki povezuje vseh 26 občin ljubljanske urbane regije, aktivnosti na domačem in tujih trgih pa so že obrodili sadove.

Turizem Ljubljana je z dobro izpeljanimi promocijskimi aktivnostmi na vseh pomembnih turističnih sejmih, z intenzivnimi stiki z domačimi in tujimi novinarji ter kot turistična agencija za receptivni turizem in z razvejano mrežo stikov s tujimi partnerji v svet ponesel podobo Ljubljane kot izjemno prijetne in živahne srednjeevropske prestolnice, v kateri potekajo številne prireditev na zgledno urejenih trgih, ulicah, na območju Tivolija in na nabrežjih Ljubljanice. Ljubljanica s svojimi nabrežji je z leti postala pravi magnet za prebivalce, pa tudi obiskovalce Ljubljane. Zavod je investiral v turistično infrastrukturo na območju Tivolija, pomembno je pripomogel tudi k urejanju nabrežij Ljubljanice, saj je namenska sredstva koncesijskih dajatev od posebnih iger na srečo leta sistematično usmerjal v investicije, kot so vzpostavitev pristanov na Ljubljanici, prenova Trnovskega pristana, ureditev sprehajalne poti na Krakovskem nasipu in na Grudnovem nabrežju.

Zavod je z dobro organiziranostjo in zavzetim strokovnim delom Ljubljano uveljavil kot kongresno mesto, zagotavlja vzorno vodenje po mestu ter informiranje turistov tako v informacijskih centrih kot tudi z vsebinsko bogatim spletnim mestom Visit Ljubljana, ki je od nedavnega prilagojen tudi za vse vrste mobilnih naprav.

Turistična kartica Ljubljane je po oceni spletne strani Euro Test, ki jo upravlja nemški ADAC, tretja najbolje ocenjena mestna kartica izmed 18 evropskih mestnih kartic. Bolje sta bili ocenjeni le dunajska kartica Wien Card in kartica norveškega glavnega mesta Oslo Pass. Turistična kartica Ljubljane je le eden izmed projektov, ki jih zavod izvaja kot odgovor na povečano turistično povpraševanje. Izmed drugih kaže omeniti še projekte Sožitje med mestom in podeželjem, Gostoljubnost ljubljanskih hiš, Ljubljana - mesto doživetij, ki zajema številne investicije v turistično infrastrukturo na območju Ljubljane in projekt Ljubljanski mozaik, ki združuje ponudnike s področja ljubljanskega turizma.

Kljub krizi je Ljubljana v zadnjih dveh letih dosegla nadpovprečno dober turističnih obisk, število gostov in število prenočitev pa se je v obdobju zadnjih desetih let več kot podvojilo. Leta 2001 je Ljubljano obiskalo 194.715 gostov, lani 425.163, leta 2001 je bilo ustvarjenih 391.421 prenočitev, lani 794.646 , letošnjih načrtovanih 799.000 prenočitev pa bo zanesljivo preseženo.

Številnim nagradam in priznanjem, ki jih je doslej prejel Turizem Ljubljana, slovenski turistični novinarji dodajajo priznanje Kristalni Triglav. Skulpturo so izdelali v Steklarni Rogaška. Barbari Vajda, direktorici Turizma Ljubljana ga je na Dnevnih slovenskega turizma izročil Drago Bulc, predsednik FIJET Slovenija - Društva turističnih novinarjev.

Postojnska jama, največja slovenska znamenitost, 24 kilometrov rovov, galerij, veličastnih dvoran in igrivih skulptur, je edina jama z dvotirno železnico na svetu, kjer lahko doživite vznemirljivo vožnjo z vlakcem skozi osupljivo lepo podzemno krajino... več

Družba BTC je z dolgoročno vizijo v nekdanjem ljubljanskem ruralnem mestnem območju zgradila mesto v mestu - BTC CITY, v katerem... več

Odkrivajte Evropo z nami! Spoznajte vznemirljive ulice in utrip velemest, doživite prostrane širjave, čarovnije narave in skrivnostne trdnjave... več