| Več
Ljubljana lani presegla milijon nočitev, lani tudi rekorden obisk spletnega mesta Visit Ljubljana

Po podatkih Turizma Ljubljana je naša prestolnica lansko leto zaključila z rekordnim številom nočitev, tako v samem decembru kot na ravni celotnega leta. V dvanajstih mesecih je bilo po oceni v Ljubljani realiziranih milijon 72 tisoč nočitev, kar je za 6 odstotkov več kot leto prej. K uresničitvi tega cilja je ključno prispeval zadnji, adventni mesec, ko se je število prenočitev v primerjavi z letom prej povečalo za 21 odstotkov. Ljubljana je v dobrih desetih letih več kot podvojila število nočitev (še leta 2003 jih je beležila 444.138, pol milijona pa je presegla šele leta 2004). Zlasti lani je Turizem Ljubljana dosegel tudi dobre rezultate pri številu sledilcev in interakcij na družabnih omrežjih in milijon obiskov spletnega mesta Visit Ljubljana.

Med dosežki Ljubljane v letu 2014 sta na tujih trgih zagotovo najbolj odmevala dva pomembna naziva, ki ju je Ljubljana prejela tik pred poletjem: Lonely Planet je Ljubljano uvrstil na drugo mesto lestvice najzanimivejših evropskih destinacij leta 2014 (»Best of Europe 2014«), junija pa je Ljubljana prejela prestižen naziv zelene prestolnice Evrope 2016.

Spletno mesto Visit Ljubljana je v letu 2014 obiskalo786.749 obiskovalcev, prvič je bilo preseženo število milijon sej oziroma obiskov spletnega mesta - zabeležili so jih 1.084.227, kar v primerjavi z letom 2013 (903.664) predstavlja petino več oziroma nekaj manj kot 20-odstotno povečanje.

Med pomembnimi promocijskimi elementi, ki so pripomogli k milijonu obiskov spletnega mesta Visit Ljubljana in so v spletu vseh aktivnosti, ponudbe in priljubljenosti Ljubljane kot sveže evropske mestne destinacije pripomogli tudi k milijonu nočitev, je bilo zagotovo izredno intenzivno leto delovanja Turizma Ljubljana na družbenih omrežjih. Zaznamovali so ga jasna strategija in predana izvedba, pogoste objave, kakovostno fotografsko gradivo ter nenehno prizadevanje zanimivo, informativno in s pravo mero humorja slediti pričakovanjem oziroma željam sledilcev. Ključni so bili tudi odzivnost in dvosmerna komunikacija ter uspešna oglaševalska prisotnost na Facebooku. Kot pravijo v Turizmu Ljubljana, aktivnosti na družbenih omrežjih poleg promocijskih učinkov pomenijo tudi pomemben vir informacij ter stik z domačimi in tujimi gosti.

Postojnska jama, največja slovenska znamenitost, 24 kilometrov rovov, galerij, veličastnih dvoran in igrivih skulptur, je edina jama z dvotirno železnico na svetu, kjer lahko doživite vznemirljivo vožnjo z vlakcem skozi osupljivo lepo podzemno krajino... več

Družba BTC je z dolgoročno vizijo v nekdanjem ljubljanskem ruralnem mestnem območju zgradila mesto v mestu - BTC CITY, v katerem... več

Odkrivajte Evropo z nami! Spoznajte vznemirljive ulice in utrip velemest, doživite prostrane širjave, čarovnije narave in skrivnostne trdnjave... več