| Več
Internetni portali za primerjanje cen hotelov ne pokažejo vedno najcenejših ponudb

Statistike kažejo, da je 42 % vseh hotelskih namestitev rezerviranih prek interneta. Tisti, ki si rezervirajo hotel, praviloma iščejo najbolj ugodne ponudbe in to internetni portali tudi obljubljajo. Portal Vergleich.org je raziskal ali je to res, preskusil je portale trivago, KAYAK, Momondo, Discavo in TripAdvisor. Celo najbolj »pošten« portal prikaže najugodnejšo ceno le v 67 % primerov. V analizi se je najboljei zkazal portal KAYAK, ki je najugodnejšo ceno prikazal v 67 %, vendar pa je iskanje na njem razmeroma dolgotrajno.

Na drugem mestu je TripAdvisor s 52 % takšnih prikazov, vendar najugodnejše cene niso vselej prikazane na vrhu strani, zato si je za iskanje na njihovih straneh treba vzeti kar nekaj časa. Na tretjem mestu je trivago, po njegovih straneh je iskanje sicer hitro in preprosto, vendar je verjetnost, da boste našli najugodnejši ceno le 48 %. Najbolj slabo se je odrezal Discavo, v lastni nemškega ProSieben, ki je le v 37 % prikazal najugodnejšo ceno.

Avtorji analize svetujejo, da preiščete vsaj dva portala hotelskih rezervacij in preverite tudi, koliko bi morali plačati, če bi si hotel rezervirali direktno na njegovi internetne strani. Ugotovili so, da boste v 90 % našli najugodnejšo ceno, če boste iskali tako na Kayaku, trivagu kot tudi na TripAdvisorju, v 81 % če boste iskali na Kayaku in TripAdvisorju in v 67%, če boste iskali le na Kayaku.

Ko iščemo hotel na omenjenih portalih ti s pomočjo metaiskalnikov povpraševanje pošljejo istočasno na druge iskalnike potovalnih agencij , oziroma baze podatkov kot so n.p. Expedia ali Booking.com, rezultate pa zatem metaiskalnih primerja. Če opravimo rezervacijo prek metaiskalnika, ta dobi provizijo od lastnikov drugih iskalnikov, predvsem pa se financira z reklamami.

Postavlja se vprašanje, ali so metaiskalniki neodvisni in ali je njihov osnovni cilj res ta, da prikažejo najugodnejše cene. Raziskava je pokazala, da je za enkrat to res, pravijo pri Vergleich.org. Sicerpa je trivago v lasti Expedije, KAYAK sodi v skupino Priceline (tako kot tudi Booking.com), TripAdvisor, ki je bil prej tudi v lasti Expedie, pa je samostojen in ima v lasti še 24 drugih turističnih internetnih portalov.

Postojnska jama, največja slovenska znamenitost, 24 kilometrov rovov, galerij, veličastnih dvoran in igrivih skulptur, je edina jama z dvotirno železnico na svetu, kjer lahko doživite vznemirljivo vožnjo z vlakcem skozi osupljivo lepo podzemno krajino... več

Družba BTC je z dolgoročno vizijo v nekdanjem ljubljanskem ruralnem mestnem območju zgradila mesto v mestu - BTC CITY, v katerem... več

Odkrivajte Evropo z nami! Spoznajte vznemirljive ulice in utrip velemest, doživite prostrane širjave, čarovnije narave in skrivnostne trdnjave... več