| Več
SPORTO Awards 2014: Posebno priznanje kolesarski ekipi BTC City Ljubljana

Podelitev posebnega priznanja kolesaski ekipi BTC City Ljubljana, foto: Društvo za marketing Slovenije

24. november 2014

V okviru podelitve nagrad SPORTO Awards 2014, ki jih Društvo za marketing Slovenije podelilo pretekli teden za izjemne projekte na področju sponzorstev in marketinga, je družba BTC kot sponzor ekipe v sodelovanju z Mestno občino Ljubljana in ustanoviteljem ekipe, KD Rog, prejela posebno priznanje - za razvoj nove blagovne znamke, pogumen izbor manj prepoznavne športne discipline, to je ženskega kolesarstva, in celovitost projekta.

Uspehe blagovne znamke ženske kolesarske ekipe BTC CityLjubljana sta mednarodna žirija in strokovna marketinška javnost prepoznali med 33 prijavljenimi projekti. Projekt po oceni žirije sodi med tiste, ki so zasnovali izjemno zgodbo na področju sponzorstev in marketinga v športu ter z njo celotni Adriatic regiji postavili visoka merila načrtovanja in izvajanja športno-marketinških aktivnosti.

Dvanajst kolesark BTC City Ljubljana je že v prvi sezoni z izjemnimi uspehi (15. mesto v svetovnem pokalu in 16. mesto na lestvici mednarodne kolesarske zveze UCI) ustvarilo kakovostno blagovno znamko, ki ima pozitiven vpliv na več področjih. Pohvali se lahko z razvojem ženskega kolesarstva v Sloveniji, priljubljenostjo te športne discipline v javnosti, prepoznavnostjo Slovenije, Ljubljane in BTC Cityja, katerih imena je ekipa ponesla v svet, in s priznanjem mednarodne strokovne kolesarske javnosti.Ta je v kolesarkah in njenih podpornikih - KD Rog, Mestni občini Ljubljana, družbi BTC - prepoznala kakovost in strokovnost celotne ekipe. Nedavno je bila Sloveniji namreč zaupana organizacija starta najprestižnejše več etapne ženske kolesarske dirke Giro Rosa. To bo pilotski projekt za oblikovanje standardov za kandidaturo, organizacijo, izvedbo in merjenje učinkov velikih mednarodnih športnih prireditev na državni ravni.

Uspešnost nagrajenih projektov na tekmovanju SPORTO Awards sicer tlakuje športnemu marketingu in sponzorstvom v Adriatic regiji pot v svetlo prihodnost. Poleg tega vsi prijavljeni projekti leto za letom pripomorejo k dvigu odličnosti športnega marketinga.

Postojnska jama, največja slovenska znamenitost, 24 kilometrov rovov, galerij, veličastnih dvoran in igrivih skulptur, je edina jama z dvotirno železnico na svetu, kjer lahko doživite vznemirljivo vožnjo z vlakcem skozi osupljivo lepo podzemno krajino... več

Družba BTC je z dolgoročno vizijo v nekdanjem ljubljanskem ruralnem mestnem območju zgradila mesto v mestu - BTC CITY, v katerem... več

Odkrivajte Evropo z nami! Spoznajte vznemirljive ulice in utrip velemest, doživite prostrane širjave, čarovnije narave in skrivnostne trdnjave... več