| Več
Znova samostojna Slovenska turistična organizacija

Eva Štravs Podlogar, Zdravko Počivalšek, Maja Pak, foto: Nebojša Tejić/STA

Slovenski turizem ima z ustanovitvijo javne agencije RS za trženje in promocijo turizma - Slovensko turistično organizacijo(STO) od začetka avgusta znova samostojno organizacijo, vlada pa je na njeno čelo imenovala v.d. direktorico Majo Pak. Spodbudno je tudi, da je Ministrstvo za gospodarski razvoj in tehnologijo letos za turistično promocijo na tujih trgih zagotovilo 3,7 milijona evrov evropskih sredstev, tako da bo za te aktivnosti letos skupaj namenjenih nekaj manj kot 9 milijonov evrov, kar je največ v zadnjih desetih letih.

Ob začetku delovanja samostojne STO je minister Zdravko Počivalšek dejal: »Dvajset let po prvi ustanovitvi Centra za promocijo turizma Slovenije, poznejše Slovenske turistične organizacije, smo znova pridobili STO, s tem pa turizmu zagotovili osnovni temelj za uspešno delovanje in razvoj. To je prvi korak, drugi je vsebinska prenova promocije Slovenije. Na MGRT si bomo z vsemi močmi prizadevali za zagotovitev ustreznih finančnih sredstev za izboljšanje promocije. Da je usmeritev v to smer pravilna, že kažejo dobri rezultati turističnega prometa v letošnjem letu. Ti niso naključje, temveč posledica dejstva, da je bilo v promocijo turizma v tujini vloženih dodatnih 3,7 milijonov evrov evropskih sredstev, kar pomeni, da smo letos za promocijo turizma zagotovili skupaj skoraj 9 milijonov evrov, kar je največ v zadnjih desetih letih! V preteklosti smo z evropskimi sredstvi zagotovili dobro turistično infrastrukturo, sedaj pa bomo ta sredstva namenili v razvoj turističnih produktov in promocijo v tujini, s čimer bomo pospešili rast in razvoj slovenskega turizma, ki je možna samo ob večanju tujega trga.«

Eva Štravs Podlogar, v. d. generalne direktorice Direktorata za turizem in internacionalizacijo: »Veseli me, da smo vsi deležniki v turizmu ponovno pridobili STO. Glasno potrebo in zahtevo po tem sem zaznala še kot predstavnica turističnega gospodarstva, zato je bila ponovna ustanovitev STO moja prednostna naloga. Zavedam se, da je uspeh slovenskega turizma plod trdega dela, dobrega sodelovanja gospodarstva, državne ravni in civilne sfere ter premišljenih, skupnih strateških odločitev, v katero smer gremo. Vse to pa mora biti podprto z učinkovitim trženjem in promocijo Slovenije kot turistične destinacije. Na MGRT smo zagotovili evropska sredstva za projekt Krepitev prepoznavnosti Slovenije kot turistične destinacije, v okviru katerega poteka od aprila do oktobra največja promocijska kampanja »I FEEL SLOVENIA, Green.Active.Healthy«. Cilj projekta je povečanje učinkovitosti promocije. Aktivnosti so osredotočene na najpomembnejše ciljne skupine na ključnih emitivnih trgih slovenskega turizma: Avstriji, Nemčiji, Italiji in Ruski federaciji. Prvi rezultati kažejo na izjemen uspeh oglaševalske kampanje.Tudi v prihodnje se bomo trudili za spodbujanje povečanja konkurenčnosti slovenskega turizma, zagotavljanje ugodnega poslovnega okolja ter učinkovito in inovativno trženje.«

Mag. Maja Pak, v. d.direktorica STO, ki je bila v zadnjih mesecih intenzivno vključena v priprave za ponovno osamosvojitev te institucije, je prednostne naloge strnila v tri cilje: reorganizacija STO v skladu s sodobnimi trendi, priprava dvoletnega programa trženja slovenskega turizma za leti 2016 in 2017 skupaj s ključnimi partnerji slovenskega turističnega gospodarstva, tretja prednostna naloga pa je učinkovita izvedba tekočih promocijskih aktivnosti v tem letu, še posebej pa črpanja evropskih sredstev iz naslova projekta Krepitve prepoznavnosti Slovenije kot turistične destinacije. Gre za najbolj intenzivno promocijsko akcijo v zgodovini slovenskega turizma do sedaj, ki že kaže dobre rezultate.

Na področju trženja bo imela prednost krepitev področja vsebinskega digitalnega marketinga, oblikovanje novega portala slovenskega turizma in oblikovanje inovativnih vsebinskih digitalnih kampanj. Promocija bo osredotočena na ključne bližnje trge slovenskega turizma, ki ustvarijo dobro polovico vseh prenočitev, na oddaljenih trgih pa bo STO sodelovala s partnerji in drugimi državami.

V okviru projekta Krepitev prepoznavnosti Slovenije kot turistične destinacije so aktivnosti osredotočene na najpomembnejše ciljne skupine na ključnih emitivnih trgih slovenskega turizma: v Avstriji, Nemčiji, Italiji in Ruski federaciji. Gre za preplet televizijskega oglaševanja (na TV - kanalih ARD v Nemčiji, ORF 2 v Avstriji in globalni TV - mreži BBC), oglaševanja na zunanjih oglaševalskih površinah (v severni Italiji v času svetovne razstave EXPO Milano 2015) in aktivnosti , celostne inovativne digitalne kampanje (na socialnih omrežjih Facebook in YouTube) in iskalnega marketinga.

Postojnska jama, največja slovenska znamenitost, 24 kilometrov rovov, galerij, veličastnih dvoran in igrivih skulptur, je edina jama z dvotirno železnico na svetu, kjer lahko doživite vznemirljivo vožnjo z vlakcem skozi osupljivo lepo podzemno krajino... več

Družba BTC je z dolgoročno vizijo v nekdanjem ljubljanskem ruralnem mestnem območju zgradila mesto v mestu - BTC CITY, v katerem... več

Odkrivajte Evropo z nami! Spoznajte vznemirljive ulice in utrip velemest, doživite prostrane širjave, čarovnije narave in skrivnostne trdnjave... več