| Več
Turizem Ljubljana – primer dobre prakse digitalnega marketinga

Projekt prodaje ogledov in izletov Turizma Ljubljana, ki je januarja letos od združenja strokovnjakov s področja digitalnega marketinga - Digital Tourism Think Tank prejel nagrado Digital Tourism Think Tank Award 2013, je bil pretekli teden v rubriki »Strategije spletnih vsebin« izpostavljen tudi kot študijski primer dobre prakse v rubriki »Izpostavljene destinacije«. Takšne objave dobrih praks so namenjene temu, da se turistične destinacije, ki so aktivne v združenju Digital Tourism Think Tank, lahko učijo od najboljših.

Turizem Ljubljana zadnjih nekaj let preko spletnega mesta Visit Ljubljana poleg vodenih ogledov Ljubljane ponuja tudi izlete po Sloveniji, ki jih izvajajo lokalne turistične agencije. S projektom prodaje ogledov in izletov Turizma Ljubljana so vodeni ogledi destinacij, kot so npr. Bled, Postojnska jama, Portorož ali Lipica in odkrivanje naravnih lepot ter kulturnih posebnosti postali na preprost način dostopni vsem obiskovalcem Ljubljane. Poleg izletov so v rubriki »Ogledi in izleti« med drugim na voljo še organizirana doživetja, kot so polet s helikopterjem, kulinarična delavnica, voden ogled mesta s kolesom in doživetje rimske Emone v soju bakel.

Študijski primer dobre prakse na spletni strani Digital Tourism Think Tank izpostavlja, da so k uspehu projekta prodaje ogledov in izletov Turizma Ljubljana, prispevali pestra ponudba izletov, ki popeljejo obiskovalce Ljubljane izven meja samega mesta, Ljubljana kot izhodiščna točka za raziskovanje preostale Slovenije, tesno sodelovanje Turizma Ljubljane in lokalnih potovalnih agencij ter dobra vsebinska strategija. Poudarjeno je tudi, da se pri projektu velika pozornost posveča vsebini izletov, ki je predstavljena tako z opisi kot tudi fotografijami.

Cilji projekta so, da bi obiskovalci v Ljubljani ostali dlje časa, da bi se turizem razvil v širši regiji in bi se izboljšal tržni položaj destinacije s pomočjo različnih turističnih ponudb. Projekt je uspešen, saj se je prodaja izletov povečala s 687 v letu 2009 na 1746 v letu 2013, povečala pa se je tudi izbira doživetij za obiskovalce Ljubljane. Za uspešno izvedbo projekta skrbi usposobljeno osebje v Turistično informacijskem centru, ki je posrednik med povpraševanjem in ponudbo ter na povpraševanja po izletih odgovori v 48 urah.

Celoten študijski primer dobre prakse je objavljen spletni strani Digital Tourism Think Tank.

Turizem Ljubljana v prihodnosti načrtuje tudi razvoj spletne trgovine za prodajo ogledov in izletov. Spletna trgovina bo omogočala, da bodo vodeni ogledi Ljubljane, dnevni izleti in organizirana doživetja s pomočjo rezervacije in plačila direktno prek spletne strani www.visitljubljana.com še lažje dostopni obiskovalcem Ljubljane.

Postojnska jama, največja slovenska znamenitost, 24 kilometrov rovov, galerij, veličastnih dvoran in igrivih skulptur, je edina jama z dvotirno železnico na svetu, kjer lahko doživite vznemirljivo vožnjo z vlakcem skozi osupljivo lepo podzemno krajino... več

Družba BTC je z dolgoročno vizijo v nekdanjem ljubljanskem ruralnem mestnem območju zgradila mesto v mestu - BTC CITY, v katerem... več

Odkrivajte Evropo z nami! Spoznajte vznemirljive ulice in utrip velemest, doživite prostrane širjave, čarovnije narave in skrivnostne trdnjave... več