| Več
Trivago želi povečati prepoznavnost Slovenije

29. januar 2015

Trivago, zdaj največji hotelski meta iskalnik na svetu, je na slovenski hotelski trg vstopil pred tremi leti, zlasti lani je z intenzivnim oglaševanjem zelo povečal svojo prepoznavnost med Slovenci, letos pa bo za te aktivnosti še povečal obseg sredstev. V ta hotelski iskalnik je že vključenih 1343 različnih nastanitvenih objektov v Sloveniji. »Trivago pa želi povečati prepoznavnost Slovenije, zlasti povabiti blogerje iz več evropskih držav, da obiščejo Slovenijo in pišejo o njej ter z objavami v različnih socialnih omrežjih,« je povedala Chara Georgiadou v trivagu pristojna za trženje Slovenije, Srbije, Grčije in Turčije. Kot glavna govornica se je udeležila današnje prve predstavitve tega vodilnega hotelskega meta iskalnika v Sloveniji, ki je v sodelovanju s FIJET Slovenija potekala je v okviru sejma Alpe-Adria na Gospodarskem razstavišču. Upati je, da bo, kmalu znova samostojna Slovenska turistična organizacija, znala izkoristiti tudi tovrstne spletne kanale za povečanje prepoznavnosti Slovenije in zagotavljanje boljše zasedenosti njenih turističnih prenočitvenih zmogljivosti.

Trivago se je v desetih letih razvil v največji meta iskalnik na svetu za iskanje cenovno najugodnejših hotelov na osnovi primerjave cen. O tržnem deležu, ki si ga je uspel pridobiti pa veliko pove dejstvo, da ga je leta 2013 kot večinski lastnik za 477 milijonov evrov prevzela Expedia. Ena izmed pomembnih strategij trivaga je, da skuša vzpostaviti čim več neposrednih povezav s hoteli brez vmesnih posrednikov. Prednostno promovira hotele, ki dosegajo hitro rast rezervacij in izboljšujejo svojo predstavitev na spletu. Hotelom zagotavljajo različne statistične podatke, denimo o sprejemljivosti izgleda in uporabnosti njihove spletne strani, o številu rezervacij in ogledov ter primerjalne podatke z drugimi ponudniki v kraju ali območju.

Na iskalniku trivago je na več kot 200 rezervacijskih straneh mogoče najti primerjavo za več kot 700.000 hotelov, dostopen je na večkot 45 mednarodnih platformah in v več kot 25 jezikih.

Na današnji predstavitvi so nanizali tudi nekatere značilnosti tujih in slovenskih uporabnikov trivaga pri iskanju nastanitvev Sloveniji, ki so zbrane s pomočjo več kot 80 milijonov mesečnih poizvedb. Slovenskin astanitveni objekti tako denimo dosegajo povprečno oceno gostov 82,51, kar Slovenijo uvršča med 30 najboljših destinacij na svetu. Povprečna cena za dvoposteljno sobo je lani v Sloveniji znašala 104 evre. Tujci so lani najpogosteje izmed slovenskih krajev iskali Portorož, Ljubljano in Bled, Slovenci pa Kranjsko Goro in Portorož. Italijani so najpogosteje iskali Ljubljano, Srbi denimo pa Bled. Analiza tudi kaže, da so Nemci pripravljeni v Sloveniji ostati najdlje, medtemko so Avstrijci pripravljeni za nastanitev porabiti največ denarja. Glede razmerja med dobljeno vrednostjo za plačano ceno se v primerjavi s konkurenčnimi državami Slovenija uvršča v zlato sredino. (Cveta Potočnik)

Postojnska jama, največja slovenska znamenitost, 24 kilometrov rovov, galerij, veličastnih dvoran in igrivih skulptur, je edina jama z dvotirno železnico na svetu, kjer lahko doživite vznemirljivo vožnjo z vlakcem skozi osupljivo lepo podzemno krajino... več

Družba BTC je z dolgoročno vizijo v nekdanjem ljubljanskem ruralnem mestnem območju zgradila mesto v mestu - BTC CITY, v katerem... več

Odkrivajte Evropo z nami! Spoznajte vznemirljive ulice in utrip velemest, doživite prostrane širjave, čarovnije narave in skrivnostne trdnjave... več